مصاحبه آرشیو خبر ها
از تیم راضی هستم

از تیم راضی هستم

آلگری از نمایش شاگردانش برابر اینتر رضایت کامل دارد و از آن ها حمایت می کند.

یوونتوس موفق شد با شکست 2-1 اینتر در سن سیرو، با روحیه ای بسیار مناسب و بالا به استقبال فینال کوپا ایتالیا برود. در این بازی یووه ابتدا با گل ایکاردی از اینتر عقب افتاد اما در ادامه دو گل مارکیزیو از روی نقطه پنالتی در نیمه اوم و موراتا در نیمه دوم؛ نتیجه را برگرداند.

ماسیمیلیانو آلگری در مصاحبه بعد از بازی گفت:

"باید از تمام بازیکنان تشکر کنم، آن ها کاملا تمام تلاش های ما در طول سال را به خوبی به نتیجه رساندند."

"نمایش خیلی خوبی بود و در برابر تیم با انگیزه اینتر خوب کار کردیم. در ابتدای نیمه دوم بسیار بهتر بودیم و من کاملا از تیم راضی هستم، چرا که هنوز با انگیزه و تلاش زیادی بازی می کنند و برای پیروزی به زمین می روند."

آلگری در ادامه در خصوص عملکرد خوب موراتا که علاوه بر گلی که زد، چند موقعیت دیگر هم داشت؛ گفت:

"موراتا بازیکنی است که توانسته با تکیه بر توانایی های خودش اعتماد به نفس خوبی کسب کند، او چیز های زیادی از فوتبال ایتالیا یاد گرفته و حالا از نظر فیزیکی نیز بسیار بهتر شده."

"پیش از این در بعضی مواقع وقتی شانس خوبی برای گلزنی داشت، به هم تیمی هایش پاس می داد. به او گفتم که باید میان بر بزند! باید بیشتر به توانایی های خودش اعتماد داشته باشد."

آلگری درباره نمایش خوب استوراری نیز صحبت کرد:

"مارکو استرواری با واکنش های فوق العاده ای که امروز داشت نقش تعیین کننده ای در نتیجه بازی ایفا کرد و موقعیت های خوبی را از حریف گرفت."

درباره پیروزی امروز و بازی های حساس پیش رو:

"مهم ترین نکته برای بازی امروز این بود که با نمایش خوب خود تمرکز و آمادگی خود را حفظ کنیم، باید به خوبی برای فینال کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان آماده شویم."

"یک مربی مانند من می تواند از این که تیمی را در دست دارد که هر لحظه آماده یادگیری و انجام کار های بیشتر است، کاملا راضی باشد. در حال حاضر باید بیشتر روی پخش سریع توپ در اطراف زمین و ضد حملاتی بهتر، کار کنیم."

"لحظاتی از بازی باید سعی کنید فشار را از روی تیم بردارید و با هیجان کمتری کار کنید، چون کمتر تیمی می تواند در تمام 90 دقیقه توپ را در اختیار داشته باشد و حمله کند. باید فرصت استراحت هم پیدا کنید و همچنین باور داشته باشید که هر لحظه می تواند گلزنی کرد."

آلگری در پاسخ به این سوال که آیا پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان هنوز هم احساس می شود که او زیر سایه آنتونیو کنته قرار دارد، گفت:

"فکر می کنم پس از سه سال موفقیت آمیز همراه با فتح سه اسکودتو متوالی کنته همیشه در تاریخ باشگاه و قلب هواداران باقی خواهد ماند."

"در فوتبال مهم ترین چیزی که اهمیت دارد کسب نتیجه مورد نظر است، من کار خودم را انجام می دهم و فعلا احساس می کنم که این تیم برای کامل شدن باید در بعضی موارد پیشرفت کند، که قطعا این اتفاق رخ خواهد داد."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: